Betyg & Recensioner
Alicia Abarca
för ungefär 1 dag sedanSå nöjd med mitt lashlift, älskar resultatet! ✨
Sonia Radwan
för 5 dagar sedanNoggrann, professionell och trevlig. Är jättenöjd med ditt jobb och resultatet blev precis som jag önskade. Rekommenderar verkligen!
anastasijakunik Kunik
för ungefär 1 vecka sedanAnonym användare
för ungefär 1 vecka sedanSupernöjd! Trevligt o professionellt! Kommer gärna tillbaka!
Theresia Adamsson
för 2 veckor sedanAnna Maria är otroligt proffsig, informerar om hur ens hårsäckar jobbar och ger en bra beskrivning om hur det kan se ut för en själv. Fick bra rekommendationer utifrån min resultatbild och tack vare den bra kommunikationen så vart resultatet otroligt! Kommer verkligen att gå tillbaka och kan rekommendera alla att gå hit om man vill ha snygga bryn! 🥰
Szimonetta Lehócki
för 3 veckor sedanKany Qalil
för 3 veckor sedanSå duktig och trevlig❤️
aida Imamovic
för 4 veckor sedanAnna-Maria är en stjärna! Fick dröm resultatet samt dröm bemötandet
Anonym användare
för 4 veckor sedanAnna är jättetrevlig och vet vad hon gör!
Nadja Alnaami
för ungefär 1 månad sedanSå duktig tjej, man känner sig så bekväm och välkomnad hos henne, rekommenderar så starkt
