Betyg & Recensioner
Marianne Sjölander
för ungefär 1 månad sedanDet kändes jätteskönt efteråt
Anette Lindgren
för 3 månader sedanOliver Finnman
för 3 månader sedanAnonym användare
för 3 månader sedanPetra Ekström
för 3 månader sedanMycket bra massage. Inlyssnande och proffsig! Får jag möjligheten att boka en ny tid kommer jag inte att tveka.
Cathrin Lindstrand
för 3 månader sedanTrevlig, tydlig och proffsig. Ingen negativ kritik till massören! :) Varmt och gott på rummet
Anonym användare
för 3 månader sedanAnonym användare
för 3 månader sedanPeter Persson
för 4 månader sedanGhada Alkhoury
för 4 månader sedanDuktig kille och professionell!
