Betyg & Recensioner
Maria Ek
för ungefär 1 vecka sedanPricken över i:et på vår studentmottagning! Superduper goda pizzor och jättetrevligt bemötande!
Henrik Martinsson
för 8 månader sedanToppen. Riktigt goda pizzor. Inga problem.
Ulricehamns kommun Anna Trapp
för 12 månader sedanFantastiskt goda pizzor, mycket serviceinriktad/trevlig/flexibel personal. Alla var super nöjda! Trevlig sommar☀️ /Anna Trapp, Blidsbergs skolområde Ulricehamns kommun
Anna Ehn
för ungefär 1 år sedantoppen!
Johan Ahlberg
för ungefär 1 år sedanMats Fimmerstad
för ungefär 1 år sedanVäldigt gott och trevligt, kan rekommenderas för större kalas eller firmafest som vi hade. //Mats
Karin Hansson
för ungefär 1 år sedanMagnus Mattsson
för ungefär 1 år sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för ungefär 1 år sedanToppen alla nöjda Stora som små
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Eva-Lena Hedström
för ungefär 1 år sedanJättegoda pizzor och mycket uppskattat av både oss och våra gäster. Supertrevliga pizzabagare Hälsningar från Eva-Lena och Lars i Floby.


