Betyg & Recensioner
Elionor Blomqvist
för 2 dagar sedanÄr supernöjd!
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Annika McDonald
för 4 dagar sedanEmmy är helt otroligt duktig! Hon månar om hunden och sätter den först. Min hund blir alltid så fin efter ett besök hos Emmy och Vilma och jag rekommenderar dem varmt.
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Viktoria Witrén
för 4 dagar sedanToni Uski
för 5 dagar sedanMalin Öhman
för 6 dagar sedanSupernöjda! Noggranna, proffsiga och trevliga! Esther blev jättefin och hade nog gärna stannat en stund till!
Anonym användare
för 6 dagar sedanResultatet blev fantastiskt och kundbemötande i toppklass, vi är supernöjda!
Erika Wikander
för ungefär 1 vecka sedanMagnus Linder
för 2 veckor sedanJag och Morris är mycket nöjda! De var trevliga och proffsiga! Vi kommer illbaka!
Katayoun Saidi
för 2 veckor sedanJätte duktig
Therese B Monthan
för 2 veckor sedanBäst bäst ! Alfons så väl omhändertagen, så ren och fint klippt luktar så gott , och en liten scarf fick han runt halsen 💝🤩🐶💙
