Betyg & Recensioner
Anonym användare
för ungefär 1 vecka sedanAnsiktsskulptering/buccal massage var helt underbar, jag kände mig väldigt avslappnad och omhändertagen av Josephine.
Rebecka Forsén
för ungefär 1 vecka sedanAllt jag söker i en massage-behandling (och jag är kräsen). Rent, lugn och fin musik, allt luktade gott, Josefine är en otroligt inkännande, kunnig och vänlig massör. Jag fick förtroende direkt och kom ner i djupvila. Man märker att hon vet vad hon gör och bryr sig om att skapa en kvalitetsupplevelse. Kommer boka igen! Tack!
Malin Ekberg wåhlander
för 2 veckor sedanFantastiskt avslappnande och på alla vis njutbar upplevelse utförd med fingertoppskänsla för alla aspekter! Kan varmt rekommendera!!!
Sara Bruzelius
för 3 veckor sedanUnderbar buccal- behandling.Josephine är väldigt lugn och med mjuka händer skapar ro. Jag har bokat in fler behandlingar!
Anonym användare
för 3 veckor sedanSanne Aronsson
för 4 veckor sedanLJUVLIG massage! Något av det bästa jag upplevt. Såååå härligt!
Anonym användare
för 4 veckor sedanFantastiskt avslappnande. Kände mig så väl omhändertagen! Kommer tillbaka!
Parand Babaei
för ungefär 1 månad sedanHon är bäst
Linda Andersson
för ungefär 1 månad sedanEn lugn och fantastisk upplevelse❣️
Catrin Abrahamsson
för 2 månader sedanLjuvlig behandling som jag efter första besöket redan såg skillnad på före och efter. Längtar till mina 3 andra gånger på denna behandling.