Ratings & Reviews
Tyrone Johansson
approximately 1 month agoMycket god service och ett gott bemötande! Tyvärr omöjligt att det kan bli bättre!
1 user thought this review was helpful
Anonymous user
approximately 1 month agoBra service och pris
Therese Alexandersson
approximately 1 month agonatalie Ekstedt
approximately 1 month agoSnabbt och smidigt däckbyte
Anonymous user
approximately 1 month agoSnabbt och smidigt. Trevligt och roligt!
Anonymous user
approximately 1 month agoTack för väldigt fin service! Är supernöjd och kan varmt rekommendera verkstan.
1 user thought this review was helpful
Anonymous user
2 months agoSmidigt att boka, trevligt bemötande, snabbt jobb och enkelt att betala.
Anonymous user
2 months agoLätt att boka/ få tid, snabbt och smidigt!
