Betyg & Recensioner
Daniella Kristensen
för 3 månader sedanFredrik Dahlqvist Björklund
för 3 månader sedanMoa Persson
för 3 månader sedanFin anläggning med trevlig hinderpark
Lotta Einarsson
för 4 månader sedanAlice Petersson
för 6 månader sedanPerfekt! Enkel parkering längst med ridhuset.
Rim Alattar
för 7 månader sedanCaroline Lundwall
för 8 månader sedanAnonym användare
för 9 månader sedanHelt perfekt, älskar ridhuset, hinderna och underlaget. Just när jag var där nu var underlaget lite blött men när jag varit där innan så har de varit perfekt!