SPA CALMÈ

Privat spa

Betyg & Recensioner

Fatima Fakhro

för ungefär 1 dag sedan
5 av 5 stjärnor

Nahom Teame

för ungefär 1 vecka sedan
5 av 5 stjärnor

Allt fint

Anonym användare

för 2 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Rekommenderas starkt

Anonym användare

för 2 veckor sedan
4 av 5 stjärnor

Väldigt mysigt och avkopplande. För att få ut ännu bättre upplevelse hade jag rekommenderat om spaat hade 3 timmar istället för 2 timmar. Tiden gick lite väl fort för att hinna njuta tillräckligt.

Anonym användare

för 3 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Fantastiskt. Bryr sig om hygein. Privat, Ren. Tar 45 min mellan varje kund för att rengöra polen och hela spa rummet till 100%. allt fungerar som det ska och finns även en fantastisk sauna. Highly rekommend. Customerservice 10/10 och jag är en hård person believe it or not. Första spa 10/10 i gbg. Ha en trevlig dag.

Anonym användare

för 3 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Anonym användare

för 3 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Underbart bemötande och väldigt fint dekorerat exakt som jag önskade mig.

Isa Sacic

för 3 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Rent, fräscht och trevlig personal. Rekommenderar starkt.

an man Omeirat

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Väldigt trevligt, avslappnande och mycket trevlig personal. Besöker gärna om och om igen. 😍😌

Anonym användare

för ungefär 1 månad sedan
4 av 5 stjärnor

Jag tyckte att man fick det man förväntades få. Det negativa var musikljudet. Det var otroligt dåligt musikljud vilket förstörde stämningen lite om man ville dansa.