Betyg & Recensioner
Fatima Fakhro
för ungefär 1 dag sedanNahom Teame
för ungefär 1 vecka sedanAllt fint
Anonym användare
för 2 veckor sedanRekommenderas starkt
Anonym användare
för 2 veckor sedanVäldigt mysigt och avkopplande. För att få ut ännu bättre upplevelse hade jag rekommenderat om spaat hade 3 timmar istället för 2 timmar. Tiden gick lite väl fort för att hinna njuta tillräckligt.
Anonym användare
för 3 veckor sedanFantastiskt. Bryr sig om hygein. Privat, Ren. Tar 45 min mellan varje kund för att rengöra polen och hela spa rummet till 100%. allt fungerar som det ska och finns även en fantastisk sauna. Highly rekommend. Customerservice 10/10 och jag är en hård person believe it or not. Första spa 10/10 i gbg. Ha en trevlig dag.
Anonym användare
för 3 veckor sedanAnonym användare
för 3 veckor sedanUnderbart bemötande och väldigt fint dekorerat exakt som jag önskade mig.
Isa Sacic
för 3 veckor sedanRent, fräscht och trevlig personal. Rekommenderar starkt.
an man Omeirat
för ungefär 1 månad sedanVäldigt trevligt, avslappnande och mycket trevlig personal. Besöker gärna om och om igen. 😍😌
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanJag tyckte att man fick det man förväntades få. Det negativa var musikljudet. Det var otroligt dåligt musikljud vilket förstörde stämningen lite om man ville dansa.