Betyg & Recensioner
Anders Wassberg
för 3 veckor sedanLämnade en vecka med stress utöver det vanliga på jobbet och upptäckte mitt nya paradis. Otroligt vacker inramning med skogen runt dammarna. De som tog hand om ställe och gäster var väldigt service minded. Besökte stället för första gången med min son. Tyvärr fick vi ingen fisk denna gång men grabben hade 2st på som tyvärr sprattlade sig loss. Kommer utan tvekan tillbaka fler ggr. Tack för en underbar helg.
Liselott Pedersen
för ungefär 1 månad sedanChrister Storm
för ungefär 1 månad sedanMycket trevligt ställe kommer tillbaka. Bra fiske.
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanFantastiskt ställe!
Johan Rask
för ungefär 1 månad sedanKanonvistelse, mycket idylliskt ställe med fina och mysiga stugor precis intill vattnet. Bra fart på fisket, fångade både Öring och Regnbåge. Ägaren Jouni var mycket trevlig och fick oss verkligen att trivas både med fiske och boende. Kommer att besöka Smålandsfiskarna igen i sommar.
Anonym användare
för 8 månader sedanToppenställe med ett mycket trevligt välkomnande av värden. Allt som allt en härlig vistelse.
Mikael Johansson
för 9 månader sedanMycket bra stuga.
Anonym användare
för 10 månader sedanJätte bra ställe o stugor
Christian Österström
för 10 månader sedanAndreas Hjulberg
för 10 månader sedanMkt bra, mysig stuga och hjälpsam personal!

