Betyg & Recensioner
Anonym användare
för 6 dagar sedanTack så mycket för massage jag kände mycket nöjd efter det tack.
Anonym användare
för 4 veckor sedanTopp
5 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Shweta Agrawal
för ungefär 1 månad sedanSveta Lutchanka
för ungefär 1 månad sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Lina Andersson
för ungefär 1 månad sedanSå himla trevlig och duktig. Känner mig alltid så avslappnad när jag går därifrån.
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Antoan Khouri
för ungefär 1 månad sedanHon är jätte duktig och trevlig
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Norouz Mirzazadeh
för ungefär 1 månad sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanJättebra, trevligt bemötande, bra massage och bra läge. Kan bara rekommendera. Har gått flera gånger och kommer gå flera gånger till!
5 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
