SA Massage o Helhet

Har min praktik i det lilla samhället Bjärnum Har Massage R...

Läs mer

Betyg & Recensioner

Margareta Nathell

för 4 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Lugnt skönt avkopplande👌 Mycket trevlig o duktig massör 🌞

Leif Månsson

för 4 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Det är bra

Florentina Tache

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

! Man mår så bra efter massagen. Väldigt avslappnande. Rekommenderar varmt! ❤️

Pierre Lundin

för 2 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Anonym användare

för 3 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Kirsten Andersen

för 4 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Det är så trevligt hos SA - Massage. lung och duktig service. som jag önsker det.

Anonym användare

för 5 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Mycket bra massage.

Anonym användare

för 6 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Anonym användare

för 6 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Veronica Randsten

för 6 månader sedan
4 av 5 stjärnor

Det var lätt att boka, och att betala. Det enda nackdelen var ljudet från trafiken (svårt att göra något åt), när man försökte koppla av. Som helhet var jag nöjd med healingen jag fick. Det var varmt och skönt på britsen