Betyg & Recensioner
Margareta Nathell
för 4 veckor sedanLugnt skönt avkopplande👌 Mycket trevlig o duktig massör 🌞
Leif Månsson
för 4 veckor sedanDet är bra
Florentina Tache
för ungefär 1 månad sedan! Man mår så bra efter massagen. Väldigt avslappnande. Rekommenderar varmt! ❤️
Pierre Lundin
för 2 månader sedanAnonym användare
för 3 månader sedanKirsten Andersen
för 4 månader sedanDet är så trevligt hos SA - Massage. lung och duktig service. som jag önsker det.
Anonym användare
för 5 månader sedanMycket bra massage.
Anonym användare
för 6 månader sedanAnonym användare
för 6 månader sedanVeronica Randsten
för 6 månader sedanDet var lätt att boka, och att betala. Det enda nackdelen var ljudet från trafiken (svårt att göra något åt), när man försökte koppla av. Som helhet var jag nöjd med healingen jag fick. Det var varmt och skönt på britsen
