Betyg & Recensioner
Linnéa Löfquist
för 5 dagar sedanMaria Garnes
för ungefär 1 vecka sedanAnonym användare
för ungefär 1 vecka sedanBästa massagen i Härnösand
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Carina Ljungström
för ungefär 1 vecka sedanNöjd med behandlingen. Lugn och fin miljö.
Uffe Bolin
för 3 veckor sedanFörsta gången jag fick massage och det var över förväntan. Mycket proffsigt.
Anki Grip
för 4 veckor sedanFick en toppenmassage som lättade på spänningar i nacke och rygg. Sabine är väldigt kunnig och lyhörd. Rekommenderas!
Anonym användare
för 4 veckor sedanMaria Nilsson
för ungefär 1 månad sedanHos Sabine blir man omhändertagen med varma trygga händer. Så professionell och trevlig. Tack Sabine!
Hanna Mellberg
för ungefär 1 månad sedanFint bemötande och fantastiskt massage! Rekommenderas varmt!
Anna MariaJohansson
för ungefär 1 månad sedanMycket proffsig massage precis där jag behöver den.
