Betyg & Recensioner
Hanan Hachana
för 3 dagar sedanTrevlig tjej som hjälpte mig. Mycket fina klänningar. En fläkt hade suttit fint när man prövar, annars var allt super.
Anastasia Kassatkina
för 2 veckor sedanLinnea Andersson
för 2 veckor sedanAnonym användare
för 3 veckor sedanAnna är helt fantastisk! Från första stund kände jag mig välkommen och omhändertagen. Hon är otroligt kunnig, lyhörd och har en förmåga att förstå vad man söker, även när man själv inte riktigt vet det. Butiken har ett noga utvalt sortiment av brud-, tärn-, och festklänningar, och Anna tar sig verkligen tid för varje kund. Jag kan varmt rekommendera Anna och hennes butik till alla som letar efter den perfekta klänningen. En jättefin upplevelse från början till slut😊
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanOtrolig bra service 🫶🏾
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanMatilda Björnsdotter
för 2 månader sedanAnna var väldigt trevlig och professionell. Kände mig verkligen väl omhändertagen. Hennes butik är mysig och vackert inredd. Rekommenderar gärna andra att gå hit.
Anonym användare
för 2 månader sedanVäldigt trevligt
Anonym användare
för 2 månader sedanAnna var väldigt omhändertagande och proffsig. Klänningarna var väldigt vackra. Super nöjd med besöket! Rekommenderar starkt
Desirée Ferreira
för 3 månader sedanJag och mina systrar hade en sååå fin stund ihop på Oliwia B. Anna var fanstastisk, varm och lyhörd och gjorde det till mer än bara en brudklänningprovning. Intimt, personligt och väldigt mysigt besök men också otroliga klänningar!


