Oliwia b

Välkommen till Oliwia b för att prova ut din brudklänning in...

Läs mer

Betyg & Recensioner

Hanan Hachana

för 3 dagar sedan
5 av 5 stjärnor

Trevlig tjej som hjälpte mig. Mycket fina klänningar. En fläkt hade suttit fint när man prövar, annars var allt super.

Anastasia Kassatkina

för 2 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Linnea Andersson

för 2 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Anonym användare

för 3 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Anna är helt fantastisk! Från första stund kände jag mig välkommen och omhändertagen. Hon är otroligt kunnig, lyhörd och har en förmåga att förstå vad man söker, även när man själv inte riktigt vet det. Butiken har ett noga utvalt sortiment av brud-, tärn-, och festklänningar, och Anna tar sig verkligen tid för varje kund. Jag kan varmt rekommendera Anna och hennes butik till alla som letar efter den perfekta klänningen. En jättefin upplevelse från början till slut😊

Anonym användare

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Otrolig bra service 🫶🏾

Anonym användare

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Matilda Björnsdotter

för 2 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Anna var väldigt trevlig och professionell. Kände mig verkligen väl omhändertagen. Hennes butik är mysig och vackert inredd. Rekommenderar gärna andra att gå hit.

Anonym användare

för 2 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Väldigt trevligt

Anonym användare

för 2 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Anna var väldigt omhändertagande och proffsig. Klänningarna var väldigt vackra. Super nöjd med besöket! Rekommenderar starkt

Desirée Ferreira

för 3 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Jag och mina systrar hade en sååå fin stund ihop på Oliwia B. Anna var fanstastisk, varm och lyhörd och gjorde det till mer än bara en brudklänningprovning. Intimt, personligt och väldigt mysigt besök men också otroliga klänningar!