Betyg & Recensioner
Yvonne Snar
för ungefär 1 vecka sedanProffsig Blev jättenöjd
Liselotte Björk
för 2 veckor sedanMycket noggrann, trygg och tydlig info inför behandling och vad som kan förväntas
emma widen
för 2 veckor sedanSå noggrann och duktig. Bäst helt enkelt! Kan varmt rekommenderas ❣️
Caroline Rammeskov
för 3 veckor sedanSanas är GRYM! SÅ proffsig och underbar! 🥰
Elizabet Juzovitski
för 4 veckor sedanToppen bra och proffsigt!
Anonym användare
för 4 veckor sedanSanaz är så otroligt proffsig och kunnig!
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanKarin Wilen Gustafsson
för ungefär 1 månad sedanToppen så nöjd världens finaste ögonbryn
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanAnonym användare
för ungefär 1 månad sedanMitt andra besök för powder brows och lika nöjd båda gångerna! Perfekt resultat mycket noggrant utfört, formen på ögonbrynen är så snygg och lyfter hela ansiktet. Man känner sig fin även utan smink. Bästa investeringen i sig själv!
