Betyg & Recensioner
Anonym användare
för ungefär 1 dag sedanBra mottagande
Marie Andersson
för 2 dagar sedanTrevligt och skönt! Malin kan verkligen sitt jobb.
Zeki Altun
för ungefär 1 vecka sedanÄr så jätte nöjd med behandlingen. Mycket bra service och bemötande. Alltid så trevligt att komma ditt.
Anonym användare
för 2 veckor sedanKan varmt rekommendera Malin. Fantastiskt bemötande och resultat!
Mona Igelström
för 2 veckor sedanBirgitta Karro
för 2 veckor sedanJättebra fotvård, rent och snyggt. Malin var mycket trevlig och gjorde ett jättebra jobb.
Anonym användare
för 2 veckor sedanMycket kompetent, trevligt bemötande och en fantastiskt helhetskänsla. Mer än nöjd
Ann-Sofie Falkemar
för 3 veckor sedanBo Svärd
för 3 veckor sedanSupernöjd😊😊😊😊
Laila Olsson
för 3 veckor sedanFantastiskt bra. Kunnigt om omsorgsfullt tog Malin hand om mina dåliga fötter






