Betyg & Recensioner
Britt-Louise Höglund
för 3 dagar sedanVi är mycket nöjda..vår hund blev väldigt fin..kan mycket väl rekommendera Ludna tassen till andra!
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Marie Larsson
för 6 dagar sedanSaga blev härligt sommarfin 🐾👌
Anonym användare
för ungefär 1 vecka sedanFint klippt ⭐️ Mycket nöjda ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Bo Edvin Andersson
för ungefär 1 vecka sedanVi är jätte nöjda Hasses Husse o Matte
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Anette Nordström
för 2 veckor sedanTrevligt bemötande och snabb klippning
Gunilla Aldelöv
för 3 veckor sedanAnonym användare
för 3 veckor sedan3 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Karin Nilsson
för 3 veckor sedanAndreas Yderbo
för 3 veckor sedanMycket bra och trevligt bemötande
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Carina Johnsson
för 3 veckor sedan2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
