Betyg & Recensioner
Anonym användare
för 8 timmar sedananna vallgren
för ungefär 1 dag sedanVi satt i foajen och väntade så när vi blev tillfrågade om vi hade bokat så var det precis 13.20 och det var ju tiden vi skulle börja. Tycker att dom i receptionen kunde frågat lite tidigare så vi inte behövt försenat allt
Anonym användare
för 2 dagar sedanMycket bra ch toppenfint bemötande
Gunilla Råstock
för ungefär 1 vecka sedanOtroligt lyhörd och inkännande massör. Toppskiktet av de vi varit hos tycker vi båda
Anonym användare
för ungefär 1 vecka sedanMycket bra massage, djupgående och rensande.
Sofia Gundersen
för ungefär 1 vecka sedanBill Welsford
för ungefär 1 vecka sedanFantastisk massage !
Tomas Ullfjord
för ungefär 1 vecka sedanGetty Norman
för 2 veckor sedanMycket proffisionell behandling. Helt fantastiskt. Både min syster och jag är så nöjda.
Lotta Andersson
för 3 veckor sedanEn mycket god avslappnad stund. Trevligt bemötande.



