Betyg & Recensioner
Kristina Paananen
för 2 veckor sedanOm du, som jag, vill ha några riktigt varma löyly tar det mer än en timme att få stenarna heta nog men låter du all tidspress fara (som ju tanken är) och bara är så kan såväl kropp som själ verkligen vila här. En riktigt traditionell sauna. Tack för att ni vårdar denna pärla så väl och delar med er av den.
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanAnna Fredén
för 3 månader sedanToppen som alltid =)
Fredrik Blom
för 4 månader sedanFantastisk bastu med ny och effektiv vedeldad kamin. Vinterbad hela vinter i stor öppen vak.
Lars Kolmodin
för 4 månader sedanJättehärlig upplevelse, bastu och kallbad. Fin bastu med nylagt golv och ny fin kamin. Välskött av bastuvärdar ❤️ Vi kommer förstås tillbaka!
Fop Alers
för 4 månader sedanAllt var helt perfekt. Vi köpte ved som fanns i bastun när vi kom. Det tog drygt en timme innan bastun var varm nog, men det var en del av upplevelsen. I vaken var det kallt men skönt att vara i den fria naturen. Vi kunda ha stannat mycket längre eftersom tiden flög förbi... Tack för organisationen! Fop & Ineke från Nederländerna.
Oliver Skarupke
för 4 månader sedanUnkomplizierte Buchung, und es war einfach wunderbar.
Gunilla BraskEriksson
för 7 månader sedanKerstin Lövris
för 8 månader sedanUnderbart rekomenderas verkligen.







