Betyg & Recensioner
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanFått en stjärna till om inte golven varit så skitiga 😄 kalas strumporna blev svarta ! Annars toppen för barn kalas!
Anonym användare
för 2 månader sedanVilken fin service från första stund till avslut vi är så nöjda!!!!
Andreas Nilsson
för 3 månader sedanFantastisk bra lokal! Smidigt och enkelt!!
Barbro Härse
för 4 månader sedanAnonym användare
för 4 månader sedanmarie-louise hägneryd
för 6 månader sedanDet var så ombonat och pyntat överallt. Roligt att ni tar hand om byahuset så bra. Känns gott i hjärtat då byn och byföreningen sedan länge finns där.
Anna Schill
för 7 månader sedanBra lokalisering för festlokal. Boende finns inom gångavstånd. Det är bra för långväga gäster. Finns mer att önska gällande städutrustning.
Anonym användare
för 8 månader sedanLeif Sahlin
för 10 månader sedanHej Ludvigsborgs Byförening. Tackar för möjligheten att kunna fira min "Högtidsdag" med min familj i Er fantastiska lokal. En mera lämplig, underbart välordnad och vacker lokal, för ändamålet finnes knappast att uppbringa. Vänlig och tacksam hälsning. Leif Sahlin.
Patricia Salinas
för ungefär 1 år sedanHej!! Mycket bra ställe, den har allt du behöver, jag rekommenderar.
