Betyg & Recensioner
Britt-Marie Andersson Öberg
för ungefär 1 vecka sedanMycket nöjd! Vilken fantastisk möjlighet vi har att träna hund! Och gott om tider att välja på. Och lite hundkompisar blir det också💙
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanBirgitta Nilsson
för 3 månader sedanAnonym användare
för 4 månader sedanAnonym användare
för 4 månader sedanStörre yta vore önskvärt.
Anonym användare
för 5 månader sedanDet är så fint, välskött och lättillgängligt att hyra Hundtids hall. Jag hyr den i princip varje vecka under vintern. Då behöver jag inte vara rädd för att hundarna skadar sig på grund av kylan eller halkan 🥰
Anonym användare
för 7 månader sedanJättefint att man kan hyra hallen. Vore ännu bättre om alla respekterar tiderna och inte låter den som bokat efter stå ute och vänta… Men annars toppbetyg!
Anonym användare
för 9 månader sedanGerti Westerblom
för 9 månader sedanHimla tur att vi kan hyra hallen, ett super tillbud😊 Det enda som vi saknade var agillity tunnel för stora hundar. De små var bra men en fungerande för stora hundar saknades😊
