Helnöjd

Betyg & Recensioner

Anne-Lie Parkås

för ungefär 1 vecka sedan
5 av 5 stjärnor

Helt fantastisk behandling, jag bokade en till på studs.🤗. Har nu gått hos Helena regelbundet i två år, testat olika behandlingar och är fortfarande lika nöjd :-)

Niklas Johansson

för 2 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Grymt bra på att massera och väldigt lyhörd till ens önskemål

Meta Skoglund

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Helena och hennes unika förmåga att känna in gör att varje behandling är mycket givande och unik och i mitt fall utvecklande. I arbetet med embodiment coaching finns det trygga rum som är nödvändigt och Helena låter en vara med sina känslor på ett mycket tillåtande sätt samtidigt som det händer massor 💙

1 person tyckte att denna recension var hjälpsam

Lena Ekman

för 2 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Bästa massören som finns🙌 och jag är alltid lika nöjd när jag går därifrån!

Katarina Sjöö

för 5 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Som alltid mår jag som en prinsessa när jag kommer härifrån. Helena är så inkännande och proffsig.

Anders Martinson

för 5 månader sedan
5 av 5 stjärnor

spännande behandling som gav direkt resultat...

Anonym användare

för 6 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Anonym användare

för 6 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Anonym användare

för 7 månader sedan
5 av 5 stjärnor

Varmt omhändertagande och bra hjälp att ta hand om sina känslor!

Heléne Gripenfors-Helander

för 7 månader sedan
5 av 5 stjärnor
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam