Betyg & Recensioner
Jenny Alamartin
för 4 månader sedanTrygg och mysig miljö. Maria var fantastisk.
Anonym användare
för 5 månader sedanJag kände mig direkt bekväm hos Maria, det var underbart varmt och massagen gjorde mig mycket gott.
Anonym användare
för 6 månader sedanCamilla Söderlöf
för 7 månader sedanEn helt fantastisk behandling med massage o reikihealing! Var såå välbehövligt ❤️ Fin o mysig miljö o fint samtal. Kan varmt rekommendera detta! / Julia
Bosse Carlsson
för 7 månader sedanen upplyst skylt vid infarten vore bra
Maria Persson
för 10 månader sedanFantastisk miljö! Fint bemötande och väldigt välgörande behandling. Här får man det lilla extra, som betyder så mycket! ❤️
Beate Kärrdahl Bedics
för 11 månader sedanMjuk skön avslappnade massage som avslutas med varma stenar Trevlig fin miljö och trevlig massör
Anonym användare
för ungefär 1 år sedanjeanette Storm
för ungefär 1 år sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam







