Betyg & Recensioner
Agneta Edeborg
för ungefär 1 månad sedanEn avkopplande mysig stund med sköna hudvänliga produkter!👍😊
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanSupernöjd
Thomas Lagerbäck
för 2 månader sedanTrevlig personal o duktiga
Birgitta Janestedt
för 3 månader sedanKomplettera gärna utförligare info före besök som t.ex. att vara fastande före besök, begränsa besökstiderna där fastande gäller
Helene Öhrman
för 4 månader sedanMikael Molin
för 4 månader sedanMarie Karlsson
för 4 månader sedanAnonym användare
för 5 månader sedanSkönt, avslappnande och ett trevligt bemötande.
Anonym användare
för 6 månader sedanAnonym användare
för 6 månader sedanHemtrevligt miljö,bra personal.



