Betyg & Recensioner
Anonym användare
för 2 veckor sedanLinda Malta
för 2 veckor sedanVi är supernöjda!
Edvin Karlsson
för 4 veckor sedanEva Forsling
för ungefär 1 månad sedanMaria Stenman
för ungefär 1 månad sedanAlltid lika nöjd🥰
Ethel Ericsson Nyby
för 2 månader sedanSå nöjd ! ❤️
Anonym användare
för 2 månader sedanMagdalena Eriksson
för 2 månader sedanProfessionell klippning, trevlig atmosfär . Rekommenderar till alla.







