Ratings & Reviews
Anonymous user
approximately 1 month agoFötterna blev jätte fina
Tony Moberg
2 months agoAnonymous user
11 months agoTrevligt och välgörande!
Anonymous user
approximately 1 year agoJättebra
Anonymous user
approximately 1 year agoIng-Marie Thorsson
approximately 1 year agoJag är verkligen nöjd! Har funderat på fotvård länge och detta var över förväntan. Här kommer jag att fortsätta!
Ulla Ahlén
approximately 1 year agoJag kände mig väl omhändertagen.
Göran Fällström
approximately 1 year agoskön behandling av trötta fötter
Anonymous user
approximately 1 year agoLätt att boka, mysigt ställe och en lugn, skön behandling!!
