Betyg & Recensioner
Linnéa Höglind
för 9 månader sedanJoakim Jacobsson
för 10 månader sedanSvårt (eller omöjligt) att lämna förslag på lösningar. Många principer som Västvatten följer. Svårt att förstå den höga kostnaden för att dra isär spill och vattenservis. Men i det stora hela mycket bra möte. Bra pärm som överlämnades. Ett antal frågor som ska besvaras, så det hoppas jag kommer.
Claes Jannerfeldt
för 10 månader sedanDet gick smidigt. kom bra överäns.
Lars Blixt
för 10 månader sedansolveig Milskog
för ungefär 1 år sedanMed tanke på att det är ett såpass stort jobb på gång med vatten/avlopp har min fasa varit att hela trädgården ska grävas upp. Efter mötet känner jag mig dock väldigt lugn och kanske att jag får behålla största delen av trädgården, utan för stor åverkan. Det var ett trevligt och informativt möte. Kändes att de hade koll på vad de pratade om👍👍
Åke Sjöberg
för ungefär 1 år sedanMycket bra information, ser fram emot fortsatta samarbetet. Mycket bra med pärmen vi fick.
Jan Pettersen
för ungefär 1 år sedanVeldig positivt møte. Hyggelig og informative. Ser frem mot videre samarbeid. mvh Jan
Eva Hansson
för ungefär 1 år sedanHåkan Rydin
för ungefär 1 år sedanPersonlig och givande
