Ratings & Reviews
Anonymous user
3 days agoRiktigt nöjd med utförd service! Bra kundbemötande av kunnig och supertrevlig personal
Maria Ekblom
4 days agoBästa cykelreparatörerna på söderort
Li Brismo
4 days agoAnonymous user
4 days agoSmidigt.
Anonymous user
2 weeks ago1 user thought this review was helpful
Robert Hjalmarsson
approximately 1 month agoTopp
Rigmor Heidgren
approximately 1 month agoKändes tryggt och säkert att lämna cykeln till denna verkstad.
Sara Carlstedt
approximately 1 month agoCatharina Isoz Nordling
approximately 1 month agoAnonymous user
approximately 1 month agoFantastisk ordning och reda vid inlämnande av cykeln. Blev imponerad! Dessutom supertrevlig och hjälpsam personal. Man blir varm i hjärtat.
