Betyg & Recensioner
Lotta Emt
för ungefär 1 vecka sedanElisabeth Styffe Axelsson
för 2 veckor sedanBäst!
Anonym användare
för 3 veckor sedanRiktigt nöjd med utförd service! Bra kundbemötande av kunnig och supertrevlig personal
Maria Ekblom
för 3 veckor sedanBästa cykelreparatörerna på söderort
Li Brismo
för 3 veckor sedanAnonym användare
för 3 veckor sedanSmidigt.
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Robert Hjalmarsson
för ungefär 1 månad sedanTopp
Rigmor Heidgren
för ungefär 1 månad sedanKändes tryggt och säkert att lämna cykeln till denna verkstad.
