Ratings & Reviews
Susanne Skattberg
3 weeks agoEtt jättefint och trevligt bemötande av Veronica. Jag var på min tredje EES session denna gång. Kände hur jag gick ner i djup avslappning vilket jag inte gjorde de första gångerna. Men har alla gånger känt hur energin arbetade i kroppen. Längtar till nästa gång.
Anna Halling
2 months agoDetta är en härlig plats med fantastiska och helande frekvenser. Provade idag även Rödljus bastu. Så nöjd ✨️❤️🙏
Aita Päts
2 months agoSom alltid en superskön stund i djup vila och återhämtning.
May-Louise Wistrand Danielsson
3 months agoLungt å behagligt att vara där.
Joachim Ekstrand
3 months agoHelén Ohlsson
4 months agoHelené Granaas
4 months agoHärlig miljö & hjärtligt välkomnande. Behandlingen var magisk. Hur kan 2 timmar gå så fort? Jag misstänker att det beror på att jag kom ner så i varv att jag somnade. Helt ljuvlig återhämtning och vila för kroppen & knoppen.
Ingrid Pettersson
4 months agoBehaglig och avslappnande upplevelse.
