Betyg & Recensioner
Susanne Skattberg
för 3 veckor sedanEtt jättefint och trevligt bemötande av Veronica. Jag var på min tredje EES session denna gång. Kände hur jag gick ner i djup avslappning vilket jag inte gjorde de första gångerna. Men har alla gånger känt hur energin arbetade i kroppen. Längtar till nästa gång.
Anna Halling
för 2 månader sedanDetta är en härlig plats med fantastiska och helande frekvenser. Provade idag även Rödljus bastu. Så nöjd ✨️❤️🙏
Aita Päts
för 3 månader sedanSom alltid en superskön stund i djup vila och återhämtning.
May-Louise Wistrand Danielsson
för 3 månader sedanLungt å behagligt att vara där.
Joachim Ekstrand
för 3 månader sedanHelén Ohlsson
för 4 månader sedanHelené Granaas
för 4 månader sedanHärlig miljö & hjärtligt välkomnande. Behandlingen var magisk. Hur kan 2 timmar gå så fort? Jag misstänker att det beror på att jag kom ner så i varv att jag somnade. Helt ljuvlig återhämtning och vila för kroppen & knoppen.
Ingrid Pettersson
för 5 månader sedanBehaglig och avslappnande upplevelse.
