Betyg & Recensioner
christine thern Hesselgren
för 14 timmar sedanSuperbra
Rebecka Persson
för 2 dagar sedanAlltid lika varmt omhändertagen och nöjd efter behandlingen hos Camilla❤️❤️hon vet precis hur min hud ska tas hand om och ger bra råd hur man ska ta hand om sin hud på bästa sätt
Lars Liedstrand
för 4 veckor sedanMkt behaglig, djup o effektiv, tack!
Kerstin Jönsson
för 3 månader sedanCamilla är noggrann och kunnig. Bästa lashliftet.
Petra Berggren
för 8 månader sedanPetra Berggren
för ungefär 1 år sedanAlltid lika nöjd efter en behandling hos Camilla👌💚
Hanna Larsson
för ungefär 1 år sedanProffsig, tydlig och oerhört omhändertagande.
Anna Thulin
för ungefär 1 år sedanCarina Åradsson
för ungefär 1 år sedanPeter Johansson
för ungefär 1 år sedanMYCKET bra o trevligt bemötande. Som vanligt. Kan lätt rekommendera Camilla.
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam