Betyg & Recensioner
Marcus Näslund
för ungefär 1 vecka sedanAdib Abud
för 4 veckor sedan2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Stig Olov Jansson
för ungefär 1 månad sedanHan är alltid så glad och trevlig och klipper jättebra. Alltid nöjd när jag går därifrån 👍
Sorin Cojocari
för 2 månader sedanBjörn Arrhénborg
för 5 månader sedan1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Evelyn Persson
för 6 månader sedan2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för 6 månader sedanTrevlig atmosfär och noggrann klippning.
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Daniela Mattisson
för 7 månader sedanTrevligt bemötande och riktigt duktig på att klippa. Alla tre söner nöjda!!
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för 8 månader sedan3 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för 8 månader sedanHelt enkelt perfekt
2 personer tyckte att denna recension var hjälpsam
