Betyg & Recensioner
Daliborka Damjanic
för ungefär 1 månad sedanPetra Tunell
för ungefär 1 månad sedanAnonym användare
för ungefär 1 månad sedanFör få tider och tråkigt att man ej kan lämna in storlek upp till 170 i barn
Anonym användare
för 2 månader sedanSuper gullig och hjälpsam personal
Anonym användare
för 2 månader sedanSmidig inlämning, trevlig personal
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Anonym användare
för 7 månader sedanMonica Wigström
för 7 månader sedanAlltid ett trevligt bemötande
cecilia Bergdahl
för 7 månader sedanSjukt smidigt och så otroligt gott bemötande.
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam