Betyg & Recensioner
Margareta Winman
för ungefär 1 vecka sedanMitt första besök, det var jättebra. Jag har besvär och skavanker som jag har gått länge med, Claes hittade flera "fel" som han kunde behandla. Jag kommer att boka ny tid. Claes har ett trevligt bemötande och är lättsam.
Anonym användare
för 2 veckor sedanMkt bra
Peter Lantto
för 2 veckor sedanMycket bra
Oksana Sjöberg
för 3 veckor sedanÅterkommande kund till Claes, tog min fot till livet i 2021 och min rygg i 2026. Jag kör från Karlstad för behandling, värd varje krona. Han vet vad han gör.
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanOtroligt trevligt bemötande och tryggt omhändertagande
Anette Fareby
för ungefär 1 månad sedanAnonym användare
för ungefär 1 månad sedanHans Hansson
för ungefär 1 månad sedanBra och kunnig om rygg och kropp och bra bemötande.
Jan Roth
för ungefär 1 månad sedanKunnig och proffsig.


