Betyg & Recensioner
Anonym användare
för 6 dagar sedanPaula är väldigt skicklig och utför snygg jobb
Anonym användare
för ungefär 1 vecka sedanSå noggrann tjej! Rekommenderas verkligen!
Spdi Afshinnejad
för 2 veckor sedanHej! Jag är en ständig kund hos essie naglar (var annan vecka) Jag som kund vill jag veta vad är det som ingår i behandlingen,vissa ggr. Blir jag bemött så bra och allt går enligt planer och vissa ggr. Som nagelbehandllare tar fram tussar att jag ska ta bort nagellacket medans hon går runt och samma person gjorde samma sak förut,hon sa det men hon tog tussarna och började och tar bort naglacket,tacksam för en tydligt information,vad är det som gäller och vad ska behandlarna göra,de är Åhlén☺️
Anonym användare
för 2 veckor sedanBäst
Tamara Handl
för 2 veckor sedanFantastiskt bra kvalitet!
Sara Persson
för 2 veckor sedanIsabella Martina Edström
för 2 veckor sedanVäldigt kompetent nagelterapeut som delade med sig av bra tips. Önskar att vi hade denna tjänst i Sundsvall också!
Anonym användare
för 3 veckor sedanCarina var jätteproffsig!
Yusser Abboud
för 3 veckor sedanSå nöjd!

