Betyg & Recensioner
Erika Öman
för ungefär 1 vecka sedanOtrolig bra och pedagogisk ledare!
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanJättemysig aktivitet som barnen älskade! Duktig och trevlig personalguide som tålmodigt svarade på alla frågor och gjorde upplevelsen extra minnesvärd.
Emelie Dahlkar
för 2 månader sedanJätte bra och mysig stund! Tjejen som ledde hästen med min dotter var så gullig!
anette eriksson
för 4 månader sedanFanny Spezia
för 4 månader sedanVi kunde inte varit mer nöjda med denna fina verksamhet! Vi har besökt för ponnyridning och nu senast haft ponny-kalas för vår 4-åring. En total succé för både vuxna och barn (dessutom mitt i vintern). Kan inte nog rekommendera 🫶🏼 Och vilka fantastiska ungdomar som tog hand om oss. Åk hit, och ha kalas! Ni kommer inte ångra er!
Nicklas Söderberg
för 7 månader sedanAnonym användare
för 8 månader sedanMysig ridtur för vår hästtokiga lilltjej. Väldigt fint bemötande från 4H ❤️
Anonym användare
för 10 månader sedanBra ordnat och alldeles lagom nivå för vår 7 åring som hade kalas med 7 gäster. Vi tog själva med oss glass och fika samt pyntade inomhus med ballonger, hade med oss godispåsar till fiskdamm. Solen sken och det var en fin dag så det var trevligt att ha kalas både ute och inne. Hade varit kul om barnen kunnat tex klappa några fler djur än hästen de fick rida på.
Charlotta Andersson
för 10 månader sedanJättemysigt halvtimmesridtur för en fyraåring!
Vitalijs Denisevics
för ungefär 1 år sedanStort tack för er hjälpsamhet och att ni gick med på att hålla i festen på en söndag. Barnen tyckte att det var jätteroligt – och det är det allra viktigaste!






