Betyg & Recensioner
Lina Wickman
för 1 timmar sedanMaria läser av både hund och ”förare” jättefint så upplägget av träningen passar båda. Jag är supernöjd både med kurserna och privatträningen.
Pernilla Årsjö
för ungefär 1 vecka sedanAdam Elvingsson
för 2 veckor sedanPeter Engström
för 2 veckor sedanKanonbra 👍
Anki Lundin
för 2 veckor sedanMycket professionellt och trevligt bemötande.
Andreas Brandin
för ungefär 1 månad sedanLämnar hund för trim. Supernöjd med resultat och behandling av hunden.
GUNILLA SJÖBERG
för ungefär 1 månad sedanKunnig och trevlig personal.Bra pris på kloklipp.Jag är väldigt nöjd
Anonym användare
för ungefär 1 månad sedanAnonym användare
för ungefär 1 månad sedanToffe blev jättebra och söt.
Maria Nilsson
för ungefär 1 månad sedanAllt var kanon bemötande och klippning och en glad hund 🐶
