Hunderiet i Oskarshamn

Erbjuder friskvård & rehab, Klipp & Trim, Kurser & privatträ...

Läs mer

Betyg & Recensioner

Lina Wickman

för 1 timmar sedan
5 av 5 stjärnor

Maria läser av både hund och ”förare” jättefint så upplägget av träningen passar båda. Jag är supernöjd både med kurserna och privatträningen.

Pernilla Årsjö

för ungefär 1 vecka sedan
5 av 5 stjärnor

Adam Elvingsson

för 2 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Peter Engström

för 2 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Kanonbra 👍

Anki Lundin

för 2 veckor sedan
5 av 5 stjärnor

Mycket professionellt och trevligt bemötande.

Andreas Brandin

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Lämnar hund för trim. Supernöjd med resultat och behandling av hunden.

GUNILLA SJÖBERG

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Kunnig och trevlig personal.Bra pris på kloklipp.Jag är väldigt nöjd

Anonym användare

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Anonym användare

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Toffe blev jättebra och söt.

Maria Nilsson

för ungefär 1 månad sedan
5 av 5 stjärnor

Allt var kanon bemötande och klippning och en glad hund 🐶