Betyg & Recensioner
Anonym användare
för 2 veckor sedanJätte smidigt att ta sig till bastun och mysigt ställe.
Anonym användare
för 3 veckor sedanAllt fungerade klockrent. Överlämningen gick smidigt (vi fick tillåtelse att ro ut själva) och bastun var fräsch och fin. Det enda som sänker betyget lite är att jag tycker priset är lite väl högt.
Lina Eriksson
för 7 månader sedanSmidig kommunikation och väldigt bra bemötande. Även fin service och förståelse när vi var lite sena. Tack!
1 person tyckte att denna recension var hjälpsam
Anna Meyer
för 9 månader sedanAnonym användare
för 11 månader sedanLucas Halvarsson
för 11 månader sedanGrym aktivitet en solig och härlig dag!
Anonym användare
för ungefär 1 år sedanVacker plats och otroligt trevlig service av de som driver Bastuflotten. Rekommenderar starkt.
Anonym användare
för ungefär 1 år sedanHelena Forssblad
för ungefär 1 år sedanVäldigt härlig upplevelse och allt fungerade superbra. Underbart läge och mysig bastu!
Anonym användare
för ungefär 1 år sedanMagisk bastu m vacker utsikt och jättebra bemötande!


