Fokuserad - massage, friskvård & utbildning

Fokuserad - Massage, Friskvård och Utbildning - drivs av mig...

Read more

Book

Massage

Fot- och underbensmassage

Upplever du en tyngd eller trötthet i fötterna? Spända vader, ömma benhinnor? Fötterna bär oss hela livet och behöver ibland lite extra kärlek då de ofta glöms bort. Denna behandlingen ger en avslappnande fot- och underbensmassage, en avkopplande stund för att ge dina fötter lite extra uppskattning.

Book

Huvud- och nackmassage

För dig som ofta har spänningshuvudvärk, är trött/överansträngd i nacke, fokuserar framför en skärm hela dagarna. En skön och avkopplande massage där din nacke och huvud får all uppmärksamhet.

Book

Klassisk massage

Klassisk massage 30 minuter rekommenderas vid mer enskilda områden till exempel nacke, axlar, bröstrygg.

Book

Klassisk massage

Bearbetning och uppmjukande för stela & trötta muskler/triggerpunkter. Klassisk massage 45 minuter rekommenderas för 2-3 områden exempel nacke, axlar och vader eller efter önskemål. Bra behandling som första besök.

Book

Klassisk massage

Uppmjukande & mer djupgående massage för stela muskler, ökar blodcirkulationen. Hela kroppen får en genomgång, kan såklart anpassas efter önskemål till exempel fokus på ett par problemområden men även ge resten av kroppen en mjukgörande behandling.

Book

Klassisk massage

Djupgående uppmjukande massage av stela muskler/triggerpunkter. Klassisk massage 90 minuter är att rekommendera för helkroppsmassage, optimalt om problemområde finns men utan att ge avkall på andra områden. En djupgående massage för hela kroppen: rygg, axlar, armar, säte, ben, fot, mage, bröst och slutligen nacke.

Book

Klassisk Massage - via Hälsoresurs

Book

Klassisk Massage - via Hälsoresurs

Book

Klassisk Massage - via Hälsoresurs

Book

Minutmassage

Är du ständigt på språng, känner av en spänd nacke/axel/spänningshuvudvärk? -men har inte möjlighet just nu för en längre behandling kan denna minutmassage vara en räddare i nöden. En sittande massage där nacke och ömma axlar får en lättare genomgång vilken ger en mjukgörande och uppiggande effekt. Drop in! I mån av tid går denna massage att få utan tidsbokning.

Book

Mitt koncept

Mitt koncept 90 minuter bokas oftast efter överenskommelse, en tid för att behandla mer än ett område. Såklart är du välkommen att boka denna behandling utan att ha diskuterat med mig, om du känner att du har ont/problem med mer än en muskel/område och du inte har varit hos mig innan. Mitt koncept - om du upplever smärta, rörelsehinder, stelhet och vill undersöka närmre vad det kan bero på, eller du känner att en klassisk massage inte är tillräcklig kan detta vara det du letar efter. Första besöket innefattar undersökning, tester, genomgång av problemområde, massage, stretch och övningar. Jag använder mig av olika tekniker, vilka kan skilja sig åt utefter varje enskild person. Tidåtgång 45 min rekommenderas vid enstaka område som nacke eller axlar. Större områden eller flera rekommenderas Mitt koncept 60 minuter alternativt Mitt koncept 90 minuter.

Book

Mitt koncept

Mitt koncept - om du upplever smärta, rörelsehinder, stelhet och vill undersöka närmre vad det kan bero på, eller du känner att en klassisk massage inte är tillräcklig kan detta vara det du letar efter. Första besöket innefattar undersökning, tester, genomgång av problemområde, massage, stretch och övningar. Jag använder mig av olika tekniker, vilka kan skilja sig åt utefter varje enskild person. Tidåtgång 45 min rekommenderas vid enstaka område som nacke eller axlar. Större områden eller flera rekommenderas 60 eller 90 minuter.

Book

Mitt koncept

Mitt koncept - om du upplever smärta, rörelsehinder, stelhet och vill undersöka närmre vad det kan bero på, eller du känner att en klassisk massage inte är tillräcklig kan detta vara det du letar efter. Första besöket innefattar undersökning, tester, genomgång av problemområde, massage, stretch och övningar. Jag använder mig av olika tekniker, vilka kan skilja sig åt utefter varje enskild person. Tidåtgång 45 min rekommenderas vid enstaka område som nacke eller axlar. Större områden eller flera rekommenderas 60 eller 90 minuter.

Book